lunes, 23 de noviembre de 2009

3. Seguiment i evolució de la WebQuest

La veritat es que alhora de començar a plantejar la pac se’m va fer una muntanya, tot semblava d'entrada molt més complicat. Després la Mireia va traçar un plà per a tenir-ho tot molt ben organitzat, sabíem on anava cada cosa que traçar, de seguida van sortir idees i propostes varies que ens anàvem trepitjant, tres estils ben diferents, tres idees que integrar dins d’una mateixa WQ, i que es el millor que s’ha de fer??? Està clar que jo mateixa sóc la primera que vaig jutjar les actuacions de la Berta i en Joel, així doncs ningú deu anar a la seva així doncs.... Dialogar, consensuar, respectar les opinions dels altres sense eliminar el nostre judici crític. Et voilà!!!!

http://www.wix.com/MireiaMontsePere/WebQuest-la-Interculturalitat

La veritat que en quant a l’entorn de la WQ, crec que he de fer una valoració especial de la feina d’en Pere, que ha donat aquesta imatge i format tant impressionant a la nostra WQ.

La nostra webquest està encarada principalment a que els alumnes de 3r i 4t de la ESO, puguin familiaritzar-se i conscienciar-se amb l’interculturalitat mitjançant el coneixement, d’una banda de la terminologia emprada en societats multiculturals, així com comprendre en què consisteix el nou valor de la diferència i el pluralisme cultural. També intentem dins de la nostra WQ que descobreixin noves cultures, i que aprenguin a reflexionar i compartir les opinions personals i obtenir un punt de vista crític i personal, sense deixar-se influenciar per factors ambientals no escaients.

La nostra premissa es cercar un nivell alt o de transformació cultural, que implicaria la creació de llenguatges culturals nous. En aquest nivell, el diàleg o bé la negociació interculturals donen pas a la creació de nous codis culturals, que són producte de la fusió d’elements dels grups culturals en joc. Tal i com es pot apreciar a la nostra WQ, es important que cadascun dels alumnes adquireixi es seu criteri personal com ja em esmentat amb anterioritat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario