sábado, 19 de diciembre de 2009

6. Tacament de l'assignatura i avaluació

Tot i que al principi semblava que aquest dia estava lluny, ja arribat, i l'assignatura està apunt d'acabar-se. La veritat es que al principi tot em venia gran, ja que tot i que estic apunt d'acabar la llicenciatura, i he aprés molt d'aquest entorn virtual, pensava que la construcció d'un blog, era un llistó molt alt per a mi. La veritat es que al final he gaudit molt de l'experiència i de la oportunitat que ens ha proporcionat l'assignatura. També vaig pensar que aquesta quarta activitat que funcionava de manera transversal ens donaria molt feina, i la veritat es que a més de no ser una tasca feixosa, ha estat molt estimulant, un repte per ni, i alhora m'ha servit per tal d'assimilar continguts. Tal i com esperava al principi, he aprés el funcionament dels blogs, i ha a servit per a plasmar les opinions que ens hem fet de l'assignatura, i la lectura dels altres companys ens permet llegir l'opinió i la manera de fer dels companys, poden observar així perspectives diferents.
En quant a l'assignatura, i tal i com també parlava al principi del debat he aprés a com tractar des de diferents perspectives la interculturalitat, per exemple amb la Web quest, que a més m'ha semblat una eina excepcional. També em va enriquir moltíssim les aportacions al debat de tots els companys del grup.
En general s'han complert les expectatives que tenia de l'assignatura, i he gaudit molt amb ella.
Fins aviat

No hay comentarios:

Publicar un comentario